Scoupy Prijzen 7-daagse 2 t/m 8 maart 2020

Deel hier je prijsvragen met andere forum gebruikers.
Plaats reactie
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Scoupy Prijzen 7-daagse 2 t/m 8 maart 2020

Bericht door Shiven »

https://scoupy.com/nl/kortingscode/scou ... t=cashback

Scoupy bestaat 5 jaar! Daarom geven we een week lang elke dag 5 prijzen weg. Maak elke dag een deurtje open en maak kans op één van de 5 prijzen.

Actievoorwaarden

Actievoorwaarden Scoupy Prijzen 7-daagse

Algemeen
1.1 Deze spelvoorwaarden van Sanoma Media Netherlands B.V. (hierna: “Organisator”), Capellalaan 65 te 2312 JL Hoofddorp, zijn van toepassing op de Scoupy Prijzen 7-daagse die door Organisator wordt georganiseerd.

1.2 Deelname aan de actie houdt acceptatie van de spelvoorwaarden in. Geen enkele betwisting van deze spelvoorwaarden zal in overweging genomen worden.

1.3 Met vragen of opmerkingen over de spelvoorwaarden of acties kan contact opgenomen worden met Organisator.

1.4 De actie houdt in dat er een week lang elke dag vijf prijzen weggeven worden.

Deelname en deelnemers
2.1 In het kader van de Actie wordt van 2 t/m 8 maart 2020 23.59 uur een Scoupy Prijzen 7-daagse spel gehouden. Deelnames na laatstgenoemde datum dingen niet mee voor een prijs.

2.2 Deelnemers zijn verplicht om de inschrijvingshandelingen, zoals het invullen van een deelnameformulier, eigenhandig te verrichten.

2.3 Deelname staat open voor iedere in Nederland woonachtige natuurlijke persoon van 18 jaar en ouder.

2.4 Er zijn geen kosten aan deelname van de actie verbonden.

2.5 Er kan maar één keer per e-mailadres aan de actie worden deelgenomen.

2.6 De winnaars van de actie worden na afloop van de actie per e-mail op de hoogte gebracht.

2.7 Als deelnemer wordt niet gekwalificeerd: een natuurlijke persoon die middels een derde partij/tussenpersoon deelneemt aan een actie. Organisator behoudt zich het recht voor om dergelijke personen/partijen uit te sluiten van deelname.

2.8 Organisator heeft het recht om een deelnemer van een actie uit te sluiten indien blijkt dat de deelnemer onjuiste, onvolledige of misleidende gegevens heeft verstrekt of op andere wijze fraude pleegt of probeert te plegen.

2.9 Organisator kan in geen enkel geval verantwoordelijk worden gesteld voor de opgave door de deelnemer van een verkeerd telefoonnummer, e-mail- of huisadres, dat leidt naar een verkeerd of onbekend adres van de deelnemer, of voor een storing in het netwerk, hardware of software die resulteert in een beperkte of vertraagde verstrekking van gegevens door de deelnemer, of verlies van dergelijke gegevens.

Prijzen
3.1 Deelnemers maken kans op elke dag dat ze een vakje openmaken kans op één van de vijf prijzen.

3.2 Organisator is niet aansprakelijk voor enige (zichtbare en/of verborgen) gebreken en/of enige andere schade aan de cadeaus (zulks inclusief schade veroorzaakt door verzending en/of andere wijze van transport).

3.3 Er worden in totaal 35 prijzen weggegeven gedurende de actieperiode.

3.4 Er wordt een verwerkingsperiode van 7 werkdagen in acht genomen, voordat het pakket aangeboden zal zijn aan PostNL.

3.5 De deelnemer ontvangt tussen moment van winnen en moment van aanbieding bij PostNL geen correspondentie van de Organisator.

Gegevens
4.1 De deelnemer geeft door deel te nemen aan de actie aan Organisator toestemming om alle gegevens te verzamelen die Organisator noodzakelijk acht voor de organisatie van de actie en de uitreiking van het cadeau. Alle persoonsgegevens die in het kader van de actie van deelnemers worden verkregen worden strikt vertrouwelijk en in overeenstemming met de geldende privacywetgeving behandeld. De deelnemer heeft op elk moment het recht te verzoeken dat zijn gegevens uit de database worden verwijderd.

4.2 De deelnemer erkent op de hoogte te zijn van de inzameling en verstrekking van voornoemde gegevens en van het gebruik dat daarvan kan worden gemaakt en gaat akkoord met het privacy- en cookie beleid van Organisator.

Wijziging Spelvoorwaarden en technische voorzieningen
5.1 Organisator kan te allen tijde deze algemene spelvoorwaarden wijzigen; wij raden u daarom aan om deze voorwaarden regelmatig te raadplegen.

5.2 Organisator garandeert niet de ongestoorde en ononderbroken werking van haar website(s) of de door haar geleverde of gebruikte diensten. Ondanks de grootst mogelijke zorg die Organisator aan het beheer daarvan besteedt, is het mogelijk dat de informatie onvolledig of onjuist is. De deelnemer is zelf verantwoordelijk voor adequate voorzieningen (zoals telecommunicatievoorzieningen) om aan de acties deel te nemen.

Klachten
6.1 Als een deelnemer een klacht of bezwaren heeft in verband met de door Organisator georganiseerde acties, dan kan de deelnemer deze binnen 5 werkdagen nadat de klacht is gerezen of redelijkerwijs kon worden vastgesteld, aan Organisator kenbaar maken. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Scoupy klantenservice@scoupy.com. Organisator zal de klacht in behandeling nemen en contact opnemen met de deelnemer over de afhandeling daarvan.

Aansprakelijkheid
7.1 Organisator is niet aansprakelijk voor enige schade, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit of samenhangt met (deelname aan) een actie. Druk, spel-, zet- of vergelijkbare fouten kunnen Organisator niet worden tegengeworpen en kunnen op geen enkele wijze een verplichting voor Organisator in het leven roepen.

Organisator is niet aansprakelijk voor enige schade, van welke aard dan ook, in verband met het gebruik van de website of links naar websites van derden op haar website of andere technische faciliteiten. Organisator is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor kosten die de deelnemer in verband met deelname aan de actie maakt.

Overmacht
8.1 Organisator behoudt zich het recht voor om in geval van overmacht de actie op elk gewenst tijdstip op te schorten, te beëindigen of te wijzigen en niet over te gaan tot het uitkeren van een of meerdere cadeaus. Onder overmacht wordt in ieder geval begrepen de faillietverklaring van de leverancier en/of sponsor van een cadeau of de aanvraag van surseance van betaling door deze leverancier en/of sponsor. Organisator kan in voorkomend geval een alternatief cadeau toekennen.

Toepasselijk recht
9.1 Op deze spelvoorwaarden en de actie is Nederlands recht van toepassing. Alle geschillen in verband hiermee zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam.

Slot
10.1 In alle gevallen waarin deze actievoorwaarden niet voorzien beslist Organisator.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Scoupy prijzen 7 daagse

Bericht door ronaldo »

Vandaag is de Scoupy prijzen 7 daagse begonnen, open dagelijks een deurtje , en maak kans op het getoonde product. Kijk in Scoupy app.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy prijzen 7 daagse

Bericht door Famke »

Het kan ook via de website. :geek:
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Scoupy prijzen 7 daagse

Bericht door greetje11 »

Hoe dan, niets te zien , niet in de app , niet op de website
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy prijzen 7 daagse

Bericht door petra11 »

ik vraag me ook af hoe het werkt:
als ik inlog en die actie aanklik,
komt er te staan: klik op het open deurtje
als ik dat doe, zie ik mijn gegevens staan naam, postcode, huisnummer
en verder kan ik niks......
mario2310
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 13 jan 2020, 16:06

Re: Scoupy prijzen 7 daagse

Bericht door mario2310 »

gaat deze flauwekul(prijzen 7 daagse) zo langzamerhand de gratis geld terug acties vervangen? want verder is er nog maar héél weinig gratis
sjaan71
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 12:54

Re: Scoupy prijzen 7 daagse

Bericht door sjaan71 »

petra11 schreef: ma 02 mar 2020, 09:04 ik vraag me ook af hoe het werkt:
als ik inlog en die actie aanklik,
komt er te staan: klik op het open deurtje
als ik dat doe, zie ik mijn gegevens staan naam, postcode, huisnummer
en verder kan ik niks......
Klik even op huisnummer, doe dan enter of pijl naar volgende, dan komt er verstuur te staan waar je op kan klikken
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Scoupy Prijzen 7-daagse 2 t/m 8 maart 2020

Bericht door petra11 »

oke, dank je wel, sjaan 71
gedaan en gelukt
Plaats reactie