https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/teis ... 1/49955/co
Teisseire 0% siroop: van €2,87* voor €1,-
Probeer nu Teisseire 0% siroop voor maar €1,-.
Jij bent opnieuw geselecteerd om mee te doen aan Scoupy Sneak Preview! Teisseire 0% is een heerlijke siroop gemaakt met vruchtensap zonder toegevoegde suikers, kunstmatige kleur-of smaakstoffen. Helemaal mooi: een glas water met Teisseire 0% bevat 0% suiker en 0% calorieën!
Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
Alleen geldig op Teisseire 0% Grenadine 75 cl, Teisseire 0% Aardbei/Framboos 75 cl, Teisseire 0% Citroen/Limoen 75 cl, Teisseire 0% Vlierbloesem 75 cl, Teisseire 0% Tropical 75 cl of Teisseire 0% Zwarte bes/Cranberry 75 cl.
Deze cashback actie is begonnen op 27-06-2018. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
Scoupy Sneak Preview: Teisseire 0% siroop van €2,87* voor €1,- (nu voor iedereen geldig)
Nu voor iedereen geldig
Ik zie deze actie nu ook bij mijn man staan en ook als ik niet ingelogd ben maar er staat (net als bij mij) bij:
Jij bent opnieuw geselecteerd om mee te doen aan Scoupy Sneak Preview!

Re: Nu voor iedereen geldig
Ja, zag ik ook. Je bent geselecteerd voor de sneak preview en intussen staat de actie gewoon op de front page.ikka schreef:Ik zie deze actie nu ook bij mijn man staan en ook als ik niet ingelogd ben maar er staat (net als bij mij) bij:
Apart: Dus Scoupy wilt mij op deze manier verleiden tot een aankoop? Wat is dit nou voor stomme marketing truuk, pffff.
Re: Scoupy Sneak Preview: Teisseire 0% siroop van €2,87* voor €1,- (nu voor iedereen geldig)
De Teisseire 0% siroop-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 05-07-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 05-07-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.