Scoupy: Beckers Veggie, Paradontax & Nescafe Dolce Gusto

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
dk451
Berichten: 44
Lid geworden op: do 24 aug 2017, 21:03

Scoupy: Beckers Veggie, Paradontax & Nescafe Dolce Gusto

Bericht door dk451 »

NU VOOR IEDEREEN BESCHIKBAAR!

Een nieuwe Scoupy sneak preview; dit keer geen gratis producten maar wel producten met korting:

Beckers Veggie: van €3,49* voor €1,50
Probeer Beckers Veggie gekocht bij Albert Heijn of Jumbo voor €1,50.

Vanaf nu 100% vegetarisch genieten van je favoriete snacks met Beckers Veggie! De smaak en beleving die je gewend bent, maar dan plant-based en bereid met de lekkerste kruiden. Genieten van de bekende smaak en kwaliteit, maar wél met een stukje extra bewustzijn voor dier & milieu.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/beck ... 0/50142/co

Parodontax Complete Protection: van €5,49* voor €2,-
Probeer Parodontax Complete Protection voor €2,-.

Probeer nu Parodontax Complete Protection Extra Fresh, een nieuwe dagelijkse tandpasta, met 8 speciaal ontwikkelde voordelen voor gezond tandvlees & sterke tanden. Deze variant heeft een extra frisse muntsmaak.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/paro ... 2/50143/co


NESCAFÉ Dolce Gusto: van €4,49* voor €2,25
Krijg de helft van het aankoopbedrag terug van één variant NESCAFÉ Dolce Gusto gekocht bij Albert Heijn.

Ontdek de nieuwe Absolute Origins van NESCAFÉ Dolce Gusto, 100 % biologisch en verkrijgbaar in de varianten: Colombia Lungo, Peru Espresso en Honduras Espresso.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/nesc ... 5/50146/co
Laatst gewijzigd door dk451 op ma 15 okt 2018, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Lin851
Berichten: 14
Lid geworden op: za 12 mei 2018, 18:24

Re: Scoupy preview: Beckers Veggie, Paradontax & Nescafe Dolce Gusto

Bericht door Lin851 »

Staan er nog niet bij bij mij, en de linkjes doen het niet. Neem aan dat ze van de week wel beschikbaar zijn.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy preview: Beckers Veggie, Paradontax & Nescafe Dolce Gusto

Bericht door Famke »

Lin851 schreef: za 13 okt 2018, 17:57 Staan er nog niet bij bij mij, en de linkjes doen het niet. Neem aan dat ze van de week wel beschikbaar zijn.
Er staat duidelijk in de titel en tekst preview, wat inhoudt dat alleen beperkt aantal mensen die uitgekozen zijn door Scoupy alvast eerder mee kunnen doen aan de gta's en de rest pas op een later moment. ;)
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Scoupy preview: Beckers Veggie, Paradontax & Nescafe Dolce Gusto

Bericht door ronaldo »

Alleen de tandpasta is welkom
Lin851
Berichten: 14
Lid geworden op: za 12 mei 2018, 18:24

Re: Scoupy preview: Beckers Veggie, Paradontax & Nescafe Dolce Gusto

Bericht door Lin851 »

Famke schreef: zo 14 okt 2018, 09:56
Lin851 schreef: za 13 okt 2018, 17:57 Staan er nog niet bij bij mij, en de linkjes doen het niet. Neem aan dat ze van de week wel beschikbaar zijn.
Er staat duidelijk in de titel en tekst preview, wat inhoudt dat alleen beperkt aantal mensen die uitgekozen zijn door Scoupy alvast eerder mee kunnen doen aan de gta's en de rest pas op een later moment. ;)
Ja, dat weet ik, daarom zei ik ook dat ze van de week vast voor iedereen beschikbaar komen.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy preview: Beckers Veggie, Paradontax & Nescafe Dolce Gusto

Bericht door Famke »

Voor iedereen actief.
Plaats reactie