AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
krientje
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 29 mei 2015, 22:56

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door krientje »

Miranda schreef: wo 17 okt 2018, 19:20
krientje schreef: wo 17 okt 2018, 14:34 Ik mag een reep Yes! Cranberry & pure choco, Yes! Kofie, kers & pure choco of YES! Citroen, quinoa & rode peper (single pack) gratis proberen. Weer een leuke actie.
Deze heb ik ook jee wat een gezoek naar de single pack repen. 3 medewerkers erbij en nee geen vakkenvullers. Uiteindelijk gevonden maar die single repen liggen compleet ergens anders als de verpakking met 3.
Ik heb ook moeten vragen, eerst aan een vakkenvuller die het niet wist. Daarna aan een kassamedewerker. Ik mocht van hem de verpakking met 3 repen meenemen. Was daarna wel nog een gedoe bij een andere kassamedewerker om het bedrag om € 0,00 te krijgen. De medewerker aan wie ik het gevraagd had, heeft nog moeten meehelpen. Uiteindelijk is het gelukt, heb nu 3 repen !
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Annesi »

Zojuist een mailtje gehad dat ik de Pré­si­dent Pe­tits Chè­vres Frais 45+ (t.w.v. €2,99) (geitenkaas) mag komen ophalen.
Ik denk dat ik het ga gebruiken voor een plaattaart met spinazie een dezer dagen.
Mieske1986
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 13 okt 2014, 21:46

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Mieske1986 »

Ik nog nooit iets gratis gekregen bij de ah.. zal wel te weinig”normaal “shoppen daar.
Ik ben echt een bonus pakker.. misschien daarom
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Miranda »

Annesi schreef: wo 31 okt 2018, 10:26 Zojuist een mailtje gehad dat ik de Pré­si­dent Pe­tits Chè­vres Frais 45+ (t.w.v. €2,99) (geitenkaas) mag komen ophalen.
Ik denk dat ik het ga gebruiken voor een plaattaart met spinazie een dezer dagen.

Deze heb ik ook gekregen en gehaald lekker!

Ik doe al mijn boodschappen bij AH. Gewoon in een kleinere nieuwbouwwijk AH hoor.
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Annesi »

Ik Mag weer iets proberen :o

Kreeg vandaag dit mailtje:

Jij kunt Sprite Lemon-Lime, Cranberry of Komkommer (fles 1,5L) nu proberen. Je vindt ze bij de frisdrankafdeling. Neem het product gratis mee bij AH... Het enige wat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door sjaak van de Hoek »

Annesi schreef: ma 05 nov 2018, 14:58 Ik Mag weer iets proberen :o

Kreeg vandaag dit mailtje:

Jij kunt Sprite Lemon-Lime, Cranberry of Komkommer (fles 1,5L) nu proberen. Je vindt ze bij de frisdrankafdeling. Neem het product gratis mee bij AH... Het enige wat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.
Heb meteen even onze mail gecheckt , mag ook het zelfde halen
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Mariette »

sjaak van de Hoek schreef: ma 05 nov 2018, 15:59
Annesi schreef: ma 05 nov 2018, 14:58 Ik Mag weer iets proberen :o

Kreeg vandaag dit mailtje:

Jij kunt Sprite Lemon-Lime, Cranberry of Komkommer (fles 1,5L) nu proberen. Je vindt ze bij de frisdrankafdeling. Neem het product gratis mee bij AH... Het enige wat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart.
Heb meteen even onze mail gecheckt , mag ook het zelfde halen
Hier mag ik ook hetzelfde halen zat in de spam map.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door AmeGrunn »

Jij kunt Chaudfontaine Fusion Framboos, Citroen, Mandarijn & Kamille of Limoen & Munt (0,5L) nu gratis proberen. Je vindt de flesjes bij de frisdrankafdeling. Neem het product gratis mee bij AH [...]. Het enige wat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart, eindigend op de cijfers [...].

Mocht vandaag weer een gratis product ophalen!
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door greetje11 »

AmeGrunn schreef: ma 26 nov 2018, 12:54 Jij kunt Chaudfontaine Fusion Framboos, Citroen, Mandarijn & Kamille of Limoen & Munt (0,5L) nu gratis proberen. Je vindt de flesjes bij de frisdrankafdeling. Neem het product gratis mee bij AH [...]. Het enige wat je nodig hebt is jouw Persoonlijke Bonuskaart, eindigend op de cijfers [...].

Mocht vandaag weer een gratis product ophalen!
Ik ook, alleen heeft de betreffende a.h. het niet in t assortiment. Stond aan de kassa met 1 liter blijkt dus 500ml te zijn. En die hebben ze niet. Moesten ze eerst bestellen. Dus vd week weer proberen
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: AH persoonlijke aanbiedingen gratis op je bonuskaart

Bericht door Annesi »

Ik heb een adventskalender gekregen van AH. Vorige week mocht ik gratis Knorr jachtsaus ( twv 0,79ct ) op halen met mijn bonuskaart en vandaag een pot Calve pindakaas met speculaaskruiden ( twv 2,79)
Plaats reactie