Testerclub Huishoudbeurs

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door sjaak van de Hoek »

liamito schreef: za 15 dec 2018, 01:05 Catalogus is plots weer bomvol? :?
Alles is nu weer op !
Raven
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 19:38

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Raven »

Weet iemand van jullie hoelang het duurt voordat het bedrag wordt uitbetaald? Ik kan dit namelijk nergens vinden.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door liamito »

Raven schreef: zo 16 dec 2018, 10:55 Weet iemand van jullie hoelang het duurt voordat het bedrag wordt uitbetaald? Ik kan dit namelijk nergens vinden.
Binnen 2 à 3 weken nadat wij je terugbetalingsaanvraag hebben ontvangen, wordt de vergoeding aan je overgemaakt, op voorwaarde dat je een geldig aankoopbewijs hebt ingediend.
Raven
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 19:38

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Raven »

liamito schreef: zo 16 dec 2018, 11:07
Raven schreef: zo 16 dec 2018, 10:55 Weet iemand van jullie hoelang het duurt voordat het bedrag wordt uitbetaald? Ik kan dit namelijk nergens vinden.
Binnen 2 à 3 weken nadat wij je terugbetalingsaanvraag hebben ontvangen, wordt de vergoeding aan je overgemaakt, op voorwaarde dat je een geldig aankoopbewijs hebt ingediend.
Dank je
Ankie
Berichten: 51
Lid geworden op: za 16 jun 2018, 11:58

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Ankie »

Weet iemand of je nu nog aankopen kunt doen? Ik heb nog producten in mijn mandje, maar het is inmiddels al 15 december geweest. Ik kan geen wijs worden uit de voorwaarden. In de mail die ik kreeg, staat dat ik nog drie dagen heb voor de aankoop + review.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door liamito »

Ankie schreef: di 18 dec 2018, 15:56 Weet iemand of je nu nog aankopen kunt doen? Ik heb nog producten in mijn mandje, maar het is inmiddels al 15 december geweest. Ik kan geen wijs worden uit de voorwaarden. In de mail die ik kreeg, staat dat ik nog drie dagen heb voor de aankoop + review.

welke mail?
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door R.W. »

Zijn er nog meer die de powerbank bij Art & Craft hebben besteld en zoja, hebben jullie hem al ontvangen?
Ik heb hem op de 12de besteld en er staat een levering bij van 2-3 dagen.
Mijn beoordeling over de powerbank moet ik voor de 22ste indienen wil ik recht maken op terugstorten van het geld.
Ik heb inmiddels al wel contact gehad met bovenstaand bedrijf en die zegt dat het eind van de week bij hun binnen komt en dat ze het dan gaan versturen.
Het was de eerste keer dat ik daar iets bestelde. Tevens ook de laatste keer :cry:
Duss
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 03 dec 2018, 22:40

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Duss »

In het mailtje staat dat ik nog 3 dagen heb om de sanex en hummus te kopen. Ze zeggen niks over de method terwijl die wel in mijn account staat. Weet niet of ik die nog zal kopen
Estherp
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 12 aug 2016, 21:52

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Estherp »

Ik wilde ook even zekerheid over de verschillende data en dit waren de antwoorden:

Kan ik nog wel meedoen met de producten die ik heb gekozen?? Ik zie nu staan dat de actie TOT 15-12-2018 loopt :(

Je hebt nog tot 2 januari om je beoordeling in te dienen en je terugbetaling aan te vragen.
Hopelijk geeft dit je voldoende tijd om de producten te kopen en te testen.

Even voor de duidelijkheid. Wat is de uiterlijke aankoopdatum??

dat maakt niet uit. Zolang je alles indient voor 2 januari 2019 ;)
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door ikka »

De powerbank nog niet binnen maar van de andere producten nu deze mail:

Je aanvraag voor terugbetaling is goedgekeurd. Alle onderdelen voldoen aan de voorwaarden.

Wij danken je voor het in ons gestelde vertrouwen.

Het Huishoudbeurs-team.
Plaats reactie