Testerclub Huishoudbeurs

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door greetje11 »

Ik heb via mail goedkeuring van de geteste producten en de uitbetaling ervan.
Wanneer dat plaats vindt staat er niet bij
Gebruikersavatar
Natasja79v
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:05

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Natasja79v »

R.W. schreef: di 18 dec 2018, 17:43 Zijn er nog meer die de powerbank bij Art & Craft hebben besteld en zoja, hebben jullie hem al ontvangen?
Ik heb hem op de 12de besteld en er staat een levering bij van 2-3 dagen.
Mijn beoordeling over de powerbank moet ik voor de 22ste indienen wil ik recht maken op terugstorten van het geld.
Ik heb inmiddels al wel contact gehad met bovenstaand bedrijf en die zegt dat het eind van de week bij hun binnen komt en dat ze het dan gaan versturen.
Het was de eerste keer dat ik daar iets bestelde. Tevens ook de laatste keer :cry:
Hier ook nog niet binnen inderdaad. Het duurt erg lang. Had ook al gemailed, ze gaven aan dat de powerbanks bij hun de 18e of 19e binnen kwamen en dat ze dan gelijk doorgestuurd worden naar de klanten op dezelfde dag. Dat er dan een track / tracecode volgt.
Raymond1985
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 19:06

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Raymond1985 »

In de catalogus zie ik een aantal producten staan die je weer kunt kiezen. Hiermee is de actie verlengd?
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Raymond1985 schreef: wo 19 dec 2018, 21:13 In de catalogus zie ik een aantal producten staan die je weer kunt kiezen. Hiermee is de actie verlengd?
Volgens mij zijn de producten die niet op tijd zijn beoordeeld weer vrijgekomen. Op de oorspronkelijke einddatum (15 december) waren er ook ineens een heleboel producten weer beschikbaar.
Raven
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 19:38

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Raven »

Mag alles op één bon?
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Sue-tje »

Ook leuk. Besteld, vorige week dus ruim op tijd, maar niet leverbaar. Moeten het nu nog bestellen en willen het niet annuleren. Weigeren aan de deur dan maar denk ik. Heel vervelend dit. Ook bij art en craft trouwens.
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Sue-tje »

Ik zie trouwens dat Art en Craft de prijs heeft verhoogd. Hij kost nu 36.20 ipv 34,99
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door R.W. »

Sue-tje schreef: do 20 dec 2018, 18:10 Ik zie trouwens dat Art en Craft de prijs heeft verhoogd. Hij kost nu 36.20 ipv 34,99

Ik heb trouwens nog contact gehad met het bedrijf. Zij hebben het zelf ook nog niet binnen gekregen dus de kans is heel klein dat het voor de 22ste binnen is. En op die datum moeten we ook onze ervaring doorgegeven hebben.
Hoe gaan jullie dit oplossen als ik vragen mag? ( of heeft iemand de streepjescode voor mij ;)?)

Zelf heb ik het probleem dat ik vrijdagnacht op vakantie ga dus ik mis hem helemaal.
Gebruikersavatar
Natasja79v
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:05

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Natasja79v »

R.W. schreef: do 20 dec 2018, 19:46
Sue-tje schreef: do 20 dec 2018, 18:10 Ik zie trouwens dat Art en Craft de prijs heeft verhoogd. Hij kost nu 36.20 ipv 34,99

Ik heb trouwens nog contact gehad met het bedrijf. Zij hebben het zelf ook nog niet binnen gekregen dus de kans is heel klein dat het voor de 22ste binnen is. En op die datum moeten we ook onze ervaring doorgegeven hebben.
Hoe gaan jullie dit oplossen als ik vragen mag? ( of heeft iemand de streepjescode voor mij ;)?)

Zelf heb ik het probleem dat ik vrijdagnacht op vakantie ga dus ik mis hem helemaal.
Gisteren contact gehad. Gisteren is die van mij verstuurd. Wordt vanochtend bezorgd. Wie weet bij jou ook? Anders bedrijf even mailen en uitleggen, om de eancode vragen.
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Testerclub Huishoudbeurs

Bericht door Sue-tje »

Het bedrijf wil mij geen aankoop bewijs sturen. Dus vraag mij af hoe ik het bij Huishoudbeurs ga bewijzen :twisted: Ze hebben op mijn mail geantwoord dat ik m 2januari pas hoef te beoordelen. Maar zonder bewijs neem ik aan dat ik niks terug krijg. Een betaalbewijs van de bank zal vast niet genoeg zijn.
Plaats reactie