Valentijnskaart gratis versturen Postnl

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Webbie
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 11 mar 2016, 23:41

Valentijnskaart gratis versturen Postnl

Bericht door Webbie »

Verstuur je valentijnskaart
gratis met een échte kus

Hoe verstuur ik gratis mijn valentijnskaart?
Valentijn Bekijk hoe het werkt
Plaats een lippenstiftkus op het postzegelvakje van je envelop of kaart.
Schrijf het adres op van jouw valentijn. Dit mag alleen een adres binnen Nederland zijn.
Doe je kus op de bus op dinsdag 13 februari 2018, vóór 17.00 uur.
Onze postbezorger bezorgt jouw kaart op Valentijnsdag!

Lees de actievoorwaarden

Gratis Versturen
MariaJ
Berichten: 705
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:28

Re: Valentijnskaart gratis versturen Postnl

Bericht door MariaJ »

Leuke tip!
Free
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:14

Re: Valentijnskaart gratis versturen Postnl

Bericht door Free »

Is deze actie met gratis valentijnskaart versturen dit jaar niet?
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Valentijnskaart gratis versturen Postnl

Bericht door Lois »

Heb er niets over gelezen, en we zijn nu al 2 dagen te laat.
Groetjes, Lois
Marianne1978
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 11 feb 2015, 21:55

Re: Valentijnskaart gratis versturen Postnl

Bericht door Marianne1978 »

Ik had een paar dagen voor Valentijnsdag hierover contact gezocht met PostNl via Facebook. Ik kreeg de volgende reactie:

"Heey Marianne, begrijpelijk dat je hier meer over wilt weten. Dit jaar zal deze actie niet meer gehouden worden. Wel kan je jouw valentijnskaart heel gemakkelijk verzender met een postzegelcode. Deze kan je heel eenvoudig bestellen via onze app of website. Even betalen via IDeal, op de kaart schrijven en klaar om te verzenden! Je mag er dan uiteraard nog een kus bij smakken voor extra liefde. Ik wil je nog een hele fijne dag wensen. Groetjes, Mélanie"

Het is dus vanaf dit jaar helaas niet meer mogelijk om met een kus een Valentijnskaart te versturen...
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Valentijnskaart gratis versturen Postnl

Bericht door ikka »

Weetje.
Een postzegelcode is iets goedkoper dan een gewone postzegel.
83 cent tegen 87 cent.
Free
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:14

Re: Valentijnskaart gratis versturen Postnl

Bericht door Free »

Dank voor jullie reacties, nuttige informatie allemaal. En ik vreesde al dat het dit jaar niet meer doorging. Alles wordt duurder tegenwoordig en de acties worden allemaal minder. Zucht. Ik vind het echt wel jammer want volgens mij is deze actie al best wel een aantal jaren en ineens zo abrupt gestopt is toch wel jammer. Je mag natuurlijk nergens vanuit gaan maar toch... had toch stiekem gehoopt dat het dit jaar weer zal zijn. Nou ja, kan ik in ieder geval mijn verwachtingen voor 2020 alvast bijstellen. Grote kans dan dat het volgend jaar ook niet meer is...
dhammajote
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 08:39

Re: Valentijnskaart gratis versturen Postnl

Bericht door dhammajote »

Ik wist niet dat het niet meer was, wel even opgezocht en naar mijn informatie kon het gewoon, dus de kaarten verstuurd met een kus.
Volgend jaar zie ik dan wel weer. Tot zover was het leuk om te doen.
Free
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:14

Re: Valentijnskaart gratis versturen Postnl

Bericht door Free »

dhammajote schreef: ma 18 feb 2019, 08:36 Ik wist niet dat het niet meer was, wel even opgezocht en naar mijn informatie kon het gewoon, dus de kaarten verstuurd met een kus.
Volgend jaar zie ik dan wel weer. Tot zover was het leuk om te doen.
Welke informatie heb je gevonden waarin stond dat het kon? Ben erg nieuwsgierig!
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Valentijnskaart gratis versturen Postnl

Bericht door ikka »

Ik kwam dit net tegen:

https://secure.avaaz.org/nl/community_p ... ost_terug/

PostNL: Kusjespost terug

456 hebben getekend. Op naar de 500

Een traditie. Jaren lang had PostNL de leuke en originele actie om de dag voor Valentijn post te kunnen versturen met een lippenstift kus in plaats van de postzegel.
Helaas is bekend geworden dat Post no dit jaar deze actie niet meer doet.
Zo promoten wél de postzegelcode die online te koop is en deze is 4 cent, jawel, 4 cent!! goedkoper dan de normale postzegel. Bovendien bestaat deze code al 1 jaar en is deze standaard 4 cent goedkoper. Geweldige 'actie' dus..

Wij als échte post liefhebbers vinden dit natuurlijk erg jammer. We snappen er niets van.
PostNL, jullie houden toch ook van échte post? Jullie zouden post juist moeten promoten!
De prijs van de postzegels word alsmaar duurder. Post verdwijnt of komt weken later aan (bijvoorbeeld afgelopen december).
Een dag per jaar gratis liefde kunnen versturen zouden wij een mooie compensatie vinden.
Plaats reactie