Gratis campina romige yoghurt via eurosparen

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Gratis campina romige yoghurt via eurosparen

Bericht door liamito »

Iemand het al bij Dirk kunnen vinden?
Volgens Campina verkoopt Dirk het ook, maar op dirk.nl is de yoghurt onvindbaar.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Gratis campina romige yoghurt via eurosparen

Bericht door Annett »

liamito schreef: do 28 feb 2019, 22:19 Iemand het al bij Dirk kunnen vinden?
Volgens Campina verkoopt Dirk het ook, maar op dirk.nl is de yoghurt onvindbaar.
Ik heb de vanille variant bij Dirk gezien, was toen geen actieverpakking en de laatste keer toen ik er was, was er helemaal niets meer te vinden.
Banyu
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 29 jun 2018, 11:14

Re: Gratis campina romige yoghurt via eurosparen

Bericht door Banyu »

Dirk heeft beide versies. Ik denm dar het per winkel scheelt wat in het assortiment zit en of besteld word.
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: Gratis campina romige yoghurt via eurosparen

Bericht door sjaak van de Hoek »

Bij ons had de Vomar alle 3 smaken , maar nu uit het assortiment .
Ik weet niet of dit alleen voor dit alleen voor dit filiaal geldt ?

Iemand ze nog gezien bij een Vomar ?
Dan kan ik ze misschien nog halen bij een ander filiaal .

Alvast dank voor jullie reactie
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Gratis campina romige yoghurt via eurosparen

Bericht door Amber »

Inmiddels bij Spar, Dirk en 2 verschillende Boni's geweest maar nog altijd niet gevonden (ook niet zonder actiesticker trouwens..)
fawaiz
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 19:53

Re: Gratis campina romige yoghurt via eurosparen

Bericht door fawaiz »

Graag, interesse. Dank je
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Gratis campina romige yoghurt via eurosparen

Bericht door Deezers »

Eindelijk gevonden.. heeft iemand de code al gebruikt! :x als je echt om die 1,50 verlegen zit is het wel triest dat je codes overtikt in de supermarkt. Hopelijk snel een nieuwe code terug, morgen is de laatste dag...
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Gratis campina romige yoghurt via eurosparen

Bericht door Marry »

Deezers schreef: do 21 mar 2019, 22:15 Eindelijk gevonden.. heeft iemand de code al gebruikt! :x als je echt om die 1,50 verlegen zit is het wel triest dat je codes overtikt in de supermarkt. Hopelijk snel een nieuwe code terug, morgen is de laatste dag...
Mijn code en die van een bekende werkte ook al niet, binnen een dag een nieuwe gekregen
Moiraine
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 18 nov 2018, 17:22

Re: Gratis campina romige yoghurt via eurosparen

Bericht door Moiraine »

Marry schreef: vr 22 mar 2019, 15:53
Deezers schreef: do 21 mar 2019, 22:15 Eindelijk gevonden.. heeft iemand de code al gebruikt! :x als je echt om die 1,50 verlegen zit is het wel triest dat je codes overtikt in de supermarkt. Hopelijk snel een nieuwe code terug, morgen is de laatste dag...
Mijn code en die van een bekende werkte ook al niet, binnen een dag een nieuwe gekregen
Ik weet niet of de code perse gebruikt is. Zou natuurlijk wel kunnen. Ik zit gelukkig zelf niet in die situatie, maar voor sommige mensen is iedere cent keihard overleven.

Toen ik deze yoghurt zelf kocht en indiende kreeg ik twee verschillende foutmeldingen. Twee dagen later pakte hij dezelfde code wel gewoon. Dus misschien is er toch iets raars met de codes van deze yoghurt aan de hand en zaten er geen foutieve (of uit nood geboren) bedoelingen achter.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Gratis campina romige yoghurt via eurosparen

Bericht door Deezers »

Moiraine schreef: vr 22 mar 2019, 22:39
Marry schreef: vr 22 mar 2019, 15:53
Deezers schreef: do 21 mar 2019, 22:15 Eindelijk gevonden.. heeft iemand de code al gebruikt! :x als je echt om die 1,50 verlegen zit is het wel triest dat je codes overtikt in de supermarkt. Hopelijk snel een nieuwe code terug, morgen is de laatste dag...
Mijn code en die van een bekende werkte ook al niet, binnen een dag een nieuwe gekregen
Ik weet niet of de code perse gebruikt is. Zou natuurlijk wel kunnen. Ik zit gelukkig zelf niet in die situatie, maar voor sommige mensen is iedere cent keihard overleven.

Toen ik deze yoghurt zelf kocht en indiende kreeg ik twee verschillende foutmeldingen. Twee dagen later pakte hij dezelfde code wel gewoon. Dus misschien is er toch iets raars met de codes van deze yoghurt aan de hand en zaten er geen foutieve (of uit nood geboren) bedoelingen achter.
Er stond letterlijk dat deze code al eens was gebruikt voor de geld terug actie, als ik de code aanpaste kreeg ik onjuist dus hij was echt gebruikt. Ook al heb je het niet breed, om zo 1,50 te 'verdienen' blijft triest. Zelfde als vroeger met codes van zakken chips overschrijven enzo.
Plaats reactie