een gratis exemplaar van PuzzelBrein

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Cool
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 21 sep 2016, 18:25

een gratis exemplaar van PuzzelBrein

Bericht door Cool »

Gratis promotie exemplaar!!

Normaal kost een exemplaar € 11,60, maar u krijgt op 19 april een gratis exemplaar. Deze hoort niet bij een abonnement en is dus geheel vrijblijvend. Vul hieronder uw gegevens in om het gratis blad te ontvangen. Hiermee mag u ook gewoon meedingen naar de prijzenpot van ruim 20.000 euro!

https://puzzelbrein.nl/aanmelden-cadeau ... P2-5197159
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: een gratis exemplaar van PuzzelBrein

Bericht door ronaldo »

Leuk dat gratis, maar je moet wel direct opzeggen anders zit je aan abonnement vast.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: een gratis exemplaar van PuzzelBrein

Bericht door Mario »

ronaldo schreef: do 14 mar 2019, 17:41 Leuk dat gratis, maar je moet wel direct opzeggen anders zit je aan abonnement vast.
U heeft zich ingeschreven voor een gratis promotie exemplaar van PuzzelBrein. U ontvangt deze op 19 april op het volgende adres: ***************. Dit promotie exemplaar hoort NIET bij een abonnement. U ontvangt hem dus geheel vrijblijvend. We hopen natuurlijk dat de nieuwe look u goed zal bevallen. Na de ontvangst zullen we u bellen en/of mailen voor een zeer lucratief aanbod.

Met uw gratis promotie-exemplaar mag u zelfs meedingen naar de prijzenpot twv 20.000 euro. U maakt kans op een meubelcheque van 6.000 euro, een droomcruise, sieraden, keukenapparatuur en vele andere prijzen.

Ik wens u veel puzzelplezier,

Léontien van der Kooi

Hoofdredacteur PuzzelBrein, Roniko BV

KvK 17208692 – BTW nr. NL8182.01.046.B01

Postbus 377, 5500 AJ Veldhoven Nederland
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: een gratis exemplaar van PuzzelBrein

Bericht door Jacky's »

bij mij ging een belletje rinkelen, voor een goede afweging kan men dit even bekijken.

https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/oproep- ... uzzelbrein
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: een gratis exemplaar van PuzzelBrein

Bericht door Famke »

Bij mij ook:

Gratis puzzelboek van Puzzelbrein blijkt abonnement te zijn

Zaterdag 28 april 2018
Woordzoekers, kruiswoorden, Sudoku of een legpuzzel: voor iedereen is er wel een geschikte puzzel. En als je dan telefonisch wordt benaderd voor een gratis puzzelboekje van Puzzelbrein, dat onder Roniko BV valt, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen. Maar voor consumenten is het onduidelijk dat het gaat om een abonnement óf ze ontvangen geen of heel laat een puzzelboekje.

https://kassa.bnnvara.nl/media/384587 en https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/ ... nement-te-


Ik ga persoonlijk niet het risico nemen, maar thankx voor de tip!
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: een gratis exemplaar van PuzzelBrein

Bericht door ikka »

Deze laat ik toch echt aan mij voorbij gaan. :geek:
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: een gratis exemplaar van PuzzelBrein

Bericht door Lois »

Ik wou net zeggen, heb denk ik 2 of 3 jaar geleden zo'n blad aangevraagd.
Word zeker nog 2x per jaar hierover gebeld, vroeger heette ze Enigma.
Zal er niet aan beginnen.
Groetjes, Lois
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: een gratis exemplaar van PuzzelBrein

Bericht door Mario »

Ik heb dat dus wel aangevraagd....wist dit hierboven niet....wel een ander telefoonnr ingevuld, misschien sturen ze dan zelfs geen proefexemplaar.....maar dan wacht ik maar af wat er gebeurd verder..... :oops:
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: een gratis exemplaar van PuzzelBrein

Bericht door ronaldo »

Mario schreef: vr 15 mar 2019, 08:19 Ik heb dat dus wel aangevraagd....wist dit hierboven niet....wel een ander telefoonnr ingevuld, misschien sturen ze dan zelfs geen proefexemplaar.....maar dan wacht ik maar af wat er gebeurd verder..... :oops:
Ik zou even op hun site kijken, voordat je straks vastzit aan duur jaarabonnement
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: een gratis exemplaar van PuzzelBrein

Bericht door Jacky's »

Lois schreef: do 14 mar 2019, 23:39 Ik wou net zeggen, heb denk ik 2 of 3 jaar geleden zo'n blad aangevraagd.
Word zeker nog 2x per jaar hierover gebeld, vroeger heette ze Enigma.
Zal er niet aan beginnen.
zijstraatje en/of OT Na zo'n gesprek niet afbreken, tijdens het afluisteren van het bandje krijg je instructie's hoe je het gebelde nummer kunt afmelden zodat ze je niet meer bellen. Dit gaat ook op voor als je klant (geweest) bent van een bedrijf.
Deze tip las ik in de collum van Teun v.d. Keuken enne metteen toegepast op telemarketing van een krant.
De ene keer hoefde ik alleen postcode+ huisnummer en tel.nummer invoeren, een andere keer alleen tel.nr. Wijst zich van zelf.
Nu alleen nog niet de verbinding metteen verbreken, da's lastig.
Plaats reactie