Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
suhus
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 17:24

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door suhus »

Mogen wij Page WC papier en toilet vochtigedoek allebei vergoeden of alleen eenje kopen
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door anja61 »

Ik 'werk' vanaf een desktop. Iemand anders de aanvraag laten doen en die heeft de mail naar mij doorgestuurd en toen lukte het wel.
En ja, alle vouchers hebben andere nummers.

Het is een leuke actie van Page maar wel een beetje omslachtig met al dat plak- en knipwerk.
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door anja61 »

@suhus: je kunt zowel toiletpapier EN vochtige doekjes kopen en dan van allebei de streepjescode opplakken.

(Dus NIET 2x toiletpapier of 2x vochtige doekjes).
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door Miranda »

Moiraine schreef: wo 20 mar 2019, 22:12 Boven de streepjescodes staan verschillende letter codes. Dus de coupons zijn wel degelijk verschillend.

Verder werkt het omschakelen van wifi naar 4g wel degenlijk. Wifi gaat via het IP adres van je internet in huis. Het IP adres van je 4g is dat van je mobiele netwerk. Dat is in de meeste gevallen anders.
Werkt normaal wel zo. Maar hier bij Page bleef ik dan nog steeds de melding krijgen dat het maar 1x op dit IP adres kon. Heeft misschien ook met je cookies te maken? Geen idee maar het was dus geen optie hiervoor helaas. Nu ook door een ander aan laten vragen en door laten sturen.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door Lia »

Ik ben erachter waarom het zo vaag printen.
De instelling stond bij mij op kleur,en moet zwart wit zijn.
Nu goede duidelijke print :D
Moiraine
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 18 nov 2018, 17:22

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door Moiraine »

Miranda schreef: do 21 mar 2019, 11:23 Werkt normaal wel zo. Maar hier bij Page bleef ik dan nog steeds de melding krijgen dat het maar 1x op dit IP adres kon. Heeft misschien ook met je cookies te maken? Geen idee maar het was dus geen optie hiervoor helaas. Nu ook door een ander aan laten vragen en door laten sturen.
Qua IP adres zou er een verschil moeten zijn als het via een andere leverancier gaat. Wij hebben thuis Ziggo en mobiel heb ik Simpel. Ik weet niet hoe het zit als je bijvoorbeeld je mobiele abonnement af neemt bij dezelfde leverancier als je internet thuis. Ook zou het inderdaad met cookies te maken kunnen hebben. Die gooi ik standaard weg. Dus dat probleem ben ik niet tegen aan gelopen. Hier gewoon 2x kunnen aanvragen. 1 voor mij en 1 voor mijn moeder. Die is er niet zo handig in ;)
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door koekje »

Annesi schreef: vr 15 mar 2019, 12:37 De site is idd onbereikbaar momenteel
Overigens is er bij AH deze week een actie:
24 rollen Page kussenzacht van 10.99 naar 8.99.
Als je daar die 4.25 die vergoed wordt daar van aftrekt dan betaal je maar 4.74 voor 24 rollen. Dat is afgerond 20 ct per rol.
Bovendien is het Page vochtig toiletpapier deze week 1+1 gratis dus tel uit je winst! :P
Normaal bij AH 12 rollen kussenzacht € 5,89 -/- 4,25 vergoed dan betaal je 1,64 / 12 € 0,136 per rol :D
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door Lia »

Zal je de toiletpapier ook bij bol.com mogen bestellen?
Dan heb je 42 rollen voor €16,99
Wissel je de bon van de rabobank in dan, kost het €6,99
En je krijgt €4,25 terug.
Dannheb je voor €2,75 42 rollen.
Simon
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 23 nov 2018, 15:09

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door Simon »

Ik denk dat een pak met 42 rollen niet mag.
In de voorwaarden staat:
5. De actie geldt uitsluitend voor Page Kussenzacht 4, 6 en 9 rol en Page Vochtig toiletpapier.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door Famke »

Simon schreef: ma 01 apr 2019, 09:17 Ik denk dat een pak met 42 rollen niet mag.
In de voorwaarden staat:
5. De actie geldt uitsluitend voor Page Kussenzacht 4, 6 en 9 rol en Page Vochtig toiletpapier.
Verder staat in de actievoorwaarden staat dat bij meer dan 9 rollen verpakking max 4,25 wordt vergoed. ;) Dus ja 42 rollen doen ook mee. :D
Plaats reactie