Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door ner »

naromi schreef: wo 20 mar 2019, 19:38 Er staat duidelijk dat alle varianten mee doen aan de actie, maar heb je het wel bij Albert Heijn gekocht?
Ja, bij de AH gekocht, dus dat kan het probleem niet zijn.
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door ner »

ner schreef: wo 20 mar 2019, 17:35 Van grand Italia een pastasoort (tagliatelli) en van grand italia een pasta saus met basilicum gekocht en ingediend. Vandaag bericht terug dat het afgekeurd is omdat het om een verkeerde productvariant gaat. Er staat verder bij : Je hebt een variant gekocht die niet meedoet met deze cashback-actie. In de voorwaarden van de coupon kun je terugvinden welke productvarianten meedoen.
Ik zou niet weten over welke coupon ze het hebben. Als je bij de voorwaarden van deze actie op internet kijkt, zie je staan dat het geldig is op alle varianten van grand italia.
Het kan sowieso niet liggen aan tagliatelle, daar had mijn zus 2 van gekocht en het was goedgekeurd, dus dan bedoelen ze denk ik de grand italia pasta saus.
Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Volgens mij is het een actie van scoupy, dan maar morgen bellen?
Opnieuw indienen was een optie, maar toch maar gebeld gezien je dan gelijk antwoord hebt. medewerker zei gelijk al van klopt niet en ik ga het alsnog goedkeuren. Het geldt dus echt op alle varianten.
Moiraine
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 18 nov 2018, 17:22

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door Moiraine »

ner schreef: do 21 mar 2019, 19:13 Opnieuw indienen was een optie, maar toch maar gebeld gezien je dan gelijk antwoord hebt. medewerker zei gelijk al van klopt niet en ik ga het alsnog goedkeuren. Het geldt dus echt op alle varianten.
Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is. :D
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door Miranda »

Ik had 2 pesto’s van 2,77 en 2,62 is 5,39 totaal en ik krijg maar 1,31 terug??

Bij mij is 50% nog altijd 2,70.

Vreemd zeg dan was ik met de 2e halve prijs bij AH volgende week nog goedkoper uit geweest want die telt op zn minst nog beide bedragen op voor de 2e halve prijs en neemt niet het laagste bedrag. Ik dacht echter dat je deze 50% niet over 1 product kreeg maar over beide ofwel 1+1 gratis.

Beetje bedrog dus hoe het er staat. :oops:
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door Famke »

Miranda schreef: zo 31 mar 2019, 11:19 Ik had 2 pesto’s van 2,77 en 2,62 is 5,39 totaal en ik krijg maar 1,31 terug??

Bij mij is 50% nog altijd 2,70.

Vreemd zeg dan was ik met de 2e halve prijs bij AH volgende week nog goedkoper uit geweest want die telt op zn minst nog beide bedragen op voor de 2e halve prijs en neemt niet het laagste bedrag. Ik dacht echter dat je deze 50% niet over 1 product kreeg maar over beide ofwel 1+1 gratis.

Beetje bedrog dus hoe het er staat. :oops:
Er staat:
50 % van je aankoopbedrag terug.
dus ik zou ook zeggen 2,70 euro. Ik zou eens contact opnemen met Scoupy als ik jou was.
Annesi
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 08 nov 2017, 13:32

Re: Koop 1 of 2 Grand Italia Producten bij AH!!, en krijg 50% terug

Bericht door Annesi »

Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 31-03-2019. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Plaats reactie