Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door Famke »

Gelijk opgestuurd en vandaag maar gedeeltelijke betaling ontvangen (enkel de Page Vochtig) dus maar weer mailtje naar Page gestuurd.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb het ook vandaag uitbetaald gekregen, alle twee compleet. Binnen 3 weken, best wel snel.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door petra11 »

hier ook alleen Page vochtig vergoed gekregen,
terwijl ik ook de streepjescode van een pak van 24 rollen had ingestuurd,
dus 4,25 zou ik hiervan terug krijgen.
Morgen maar bellen of mailen....
Gelukkig heb ik een copie gemaakt van mijn inzending, want het gaat wel eens mis in Maastricht!
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door Famke »

petra11 schreef: ma 01 apr 2019, 17:57 hier ook alleen Page vochtig vergoed gekregen,
terwijl ik ook de streepjescode van een pak van 24 rollen had ingestuurd,
dus 4,25 zou ik hiervan terug krijgen.
Morgen maar bellen of mailen....
Gelukkig heb ik een copie gemaakt van mijn inzending, want het gaat wel eens mis in Maastricht!
Ik kreeg heel snel reactie van Page en die zouden nakijken wat er mis is gegaan. En ja, ik maak ook altijd een scan oid zodat ik kan bewijzen wat er is opgestuurd.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door ronaldo »

21 maart ingezonden, vandaag netjes € 4,88 ontvangen voor 6 rol wc papier en pakje vochtig wc papier.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door Famke »

Snel antwoord van Page dat mijn inzending goed was aangekomen (zou ook wat zijn als de postbode de enveloppe had geopend en enkel de streepjescode van page Kussenzacht had gestolen :lol: ) en ik alsnog het ontbrekende bedrag krijg bij volgende betalingsronde.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door R.W. »

Ik denk dat dit de laatste x is dat ik meedoe aan deze actie. Is nog nooit goed gegaan! Nu kreeg ik onderstaand mailtje terug:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Uw aankoop van 24 rollen toiletpapier komt niet in aanmerking voor deze promotie. De actie geldt uitsluitend voor Page Kussenzacht 4, 6 en 9 rol en Page Vochtig toiletpapier. Wij kunnen hierdoor enkel uw aanvraag voor het Vochtig toiletpapier goedkeuren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Lianne
Consumer Care

Dit klopt toch niet????
Marleen
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 12:39

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door Marleen »

R.W. schreef: do 04 apr 2019, 08:10 Ik denk dat dit de laatste x is dat ik meedoe aan deze actie. Is nog nooit goed gegaan! Nu kreeg ik onderstaand mailtje terug:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Uw aankoop van 24 rollen toiletpapier komt niet in aanmerking voor deze promotie. De actie geldt uitsluitend voor Page Kussenzacht 4, 6 en 9 rol en Page Vochtig toiletpapier. Wij kunnen hierdoor enkel uw aanvraag voor het Vochtig toiletpapier goedkeuren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Lianne
Consumer Care

Dit klopt toch niet????
Er staat:
Mocht je een pak Page Kussenzacht of Page Kussenzacht Design gekocht hebben met een inhoud van meer dan 9 rollen, dan ontvang je ook een vergoeding van € 4,25. 

Dus blijkbaar hebben ze het personeel ook dit jaar weer geen goede instructies gegeven. Vorig jaar had ik precies hetzelfde. Daarom heb ik dit jaar de halve stad door gefietst naar de Nettorama om het 9-rol pak te kopen. Nu ik alleen de standaardproducten had, is alles wel goed verlopen.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door Famke »

R.W. schreef: do 04 apr 2019, 08:10 Ik denk dat dit de laatste x is dat ik meedoe aan deze actie. Is nog nooit goed gegaan! Nu kreeg ik onderstaand mailtje terug:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Uw aankoop van 24 rollen toiletpapier komt niet in aanmerking voor deze promotie. De actie geldt uitsluitend voor Page Kussenzacht 4, 6 en 9 rol en Page Vochtig toiletpapier. Wij kunnen hierdoor enkel uw aanvraag voor het Vochtig toiletpapier goedkeuren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Lianne
Consumer Care

Dit klopt toch niet????
Nee klopt niet. Neem contact op met Page zou ik zeggen https://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=6&t=5311 en het is handig als je wijst naar de tekst van 5. van actievoorwaarden.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Page kussenzacht en Page vochtig toiletpapier

Bericht door K'tje »

Wel irritant dat het elk jaar bij zoveel mensen fout gaat.
Plaats reactie