Na De Beet: Niet goed? Geld terug!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Na De Beet: Niet goed? Geld terug!

Bericht door Lois »

Bij Chi Natural Life willen we het bewustzijn van de positieve werking van natuurlijke producten op de gezondheid vergroten.
Wij zijn trots dat we de verbinding mogen zijn tussen de levenskracht van de natuur en jouw gezondheid!
Omdat wij dit jaar 40 jaar bestaan hebben wij een aantal jubileumacties!
Waaronder de Niet goed? Geld terug! actie op een van de meest populaire producten: Chi Na De Beet roller!
Wij vinden het belangrijk dat je 100% tevreden bent.
Ben je ondanks deze succesformule niet tevreden met onze Chi Na De Beet roller 10ml dan kun je beroep doen om je aankoopbedrag terug te krijgen.

https://www.chi.nl/nietgoedgeldterug?ut ... BUNIQID%5D

Maximale vergoeding bij een aanvraag €9,50 incl. btw.
Product is aangekocht in de actieperiode: 01-05-2019 tot 01-09-2019
Groetjes, Lois
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Na De Beet: Niet goed? Geld terug!

Bericht door B2B »

LET OP. Er kan gevraagd worden de roller terug te sturen.
Verzendkosten worden niet vergoed.



*Actievoorwaarden:

Klanten die gebruik willen maken van de niet goed? geld terug! actie moeten de vragenlijst volledig invullen, ondertekenen en samen met het leesbare aankoopbewijs emailen naar: info@chi.nl
De Niet goed? Geld terug! actie is qua communicatie en vergoeding uitsluitend tussen eindgebruiker (koper) en producent (Chi Natural Life), vergoeding vragen/krijgen bij (web)winkels of andere resellers is niet mogelijk.
Mogelijk vraagt Chi Natural Life u de roller terug te sturen via het antwoordnummer, u dient hiervoor het product af te geven bij een POSTNL punt, Chi Natural Life zal u dit vragen nadat alle andere benodigden informatie is ontvangen.
Verzendkosten zijn geen onderdeel van de actie en worden dus niet vergoed bij een niet goed? geld terug! aanvraag.

Chi Natural Life zal binnen 30 (werk)dagen na ontvangst van alle benodigde gegevens de betaling terug storten op het gevraagde rekeningnummer.
Per klant en/of aankoopbon wordt maximaal 1 NaDeBeet roller vergoed
Maximale vergoeding bij een aanvraag €9,50 incl. btw.
Product is aangekocht in de actieperiode: 01-05-2019 tot 01-09-2019
De door u gegeven persoonsgegevens worden door Chi Natural Life alleen gebruikt voor de verwerking van de aanvraag.
Chi Natural Life heeft het recht om de actie voortijdig te beëindigen en/of de actievoorwaarden aan te passen.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Na De Beet: Niet goed? Geld terug!

Bericht door ikka »

Ik denk dat Chi met de verzendkosten die je niet terug krijgt bedoelt; de verzendkosten als je in hun shop of elders besteld had.
Die krijg je niet terug.
Als je het product terug moet sturen kan dat dus via een antwoordnummer.
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Na De Beet: Niet goed? Geld terug!

Bericht door Marieke »

Is deze Chi na de beet roller alleen online te bestellen of zijn ze ook via een drogist/apotheek te krijgen?
Groet,

Marieke
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Na De Beet: Niet goed? Geld terug!

Bericht door Lois »

Ik werk in een Drogisterij (particuliere) en wij verkopen het.
Verder denk ik dat je het wat meer in de natuur winkels moet zoeken zoals Ekoplazza & Holland & Barrett (vroeger de Tuinen)
Groetjes, Lois
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Na De Beet: Niet goed? Geld terug!

Bericht door Marieke »

Lois schreef: di 04 jun 2019, 22:40 Ik werk in een Drogisterij (particuliere) en wij verkopen het.
Verder denk ik dat je het wat meer in de natuur winkels moet zoeken zoals Ekoplazza & Holland & Barrett (vroeger de Tuinen)
Bedankt!! Ik ga op zoek
Groet,

Marieke
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Na De Beet: Niet goed? Geld terug!

Bericht door Lia »

Bij de dio drogist hebben ze hem ook
Plaats reactie