Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis

Bericht door Famke »

Reactie van Coca Cola Nederland aan vriendin:
bedankt voor je opmerking! Het lijkt erop dat er iets is mis gegaan in ons systeem. Deze actie loopt officieel namelijk nog niet! Deze start (waarschijnlijk) pas op 1 augustus. Je hoeft dan inderdaad maar 1 product te kopen, en niet allebei. Heb je de Chaudfontaine al gekocht? In dat geval zullen we je hier alsnog voor vergoeden. Als je de Chaudfontaine nog niet hebt gekocht, kun je dus nog even wachten tot augustus, want dan gaat deze actie 'echt' van start
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis

Bericht door anja61 »

Bedankt voor de info.

Ik had vandaag ook een fles gekocht en nu dus maar cashback gevraagd via het contactformulier.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis

Bericht door Zeeuwsmeisje »

anja61 schreef: ma 01 jul 2019, 17:36 Bedankt voor de info.

Ik had vandaag ook een fles gekocht en nu dus maar cashback gevraagd via het contactformulier.
Heb je al iets gehoord van ze?

Ik had maandagochtend ook een fles gekocht en ingediend. Ik ontving nog wel een bericht dat mijn deelname in behandeling was, voor de actie van de site verdween. Ik ging er daarom vanuit dat ik het geld hiervoor ook nog terug zou krijgen. Ik heb niets meer van ze gehoord, dus nu heb ik toch maar even contact opgenomen via het contactformulier.
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis

Bericht door ronaldo »

Zeeuwsmeisje schreef: vr 05 jul 2019, 22:30
anja61 schreef: ma 01 jul 2019, 17:36 Bedankt voor de info.

Ik had vandaag ook een fles gekocht en nu dus maar cashback gevraagd via het contactformulier.
Heb je al iets gehoord van ze?

Ik had maandagochtend ook een fles gekocht en ingediend. Ik ontving nog wel een bericht dat mijn deelname in behandeling was, voor de actie van de site verdween. Ik ging er daarom vanuit dat ik het geld hiervoor ook nog terug zou krijgen. Ik heb niets meer van ze gehoord, dus nu heb ik toch maar even contact opgenomen via het contactformulier.
Ook 1 juli gekocht en bevestiging van Coca Cola, maar staat binnen 11 dagen kan ik geld verwachten, normaal is Coca Cola snel met betalen, nog niets ontvangen gaat om €1,06.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis

Bericht door Famke »

Zeeuwsmeisje schreef: vr 05 jul 2019, 22:30
anja61 schreef: ma 01 jul 2019, 17:36 Bedankt voor de info.

Ik had vandaag ook een fles gekocht en nu dus maar cashback gevraagd via het contactformulier.
Heb je al iets gehoord van ze?

Ik had maandagochtend ook een fles gekocht en ingediend. Ik ontving nog wel een bericht dat mijn deelname in behandeling was, voor de actie van de site verdween. Ik ging er daarom vanuit dat ik het geld hiervoor ook nog terug zou krijgen. Ik heb niets meer van ze gehoord, dus nu heb ik toch maar even contact opgenomen via het contactformulier.
Ik zou als ik jou was contact opnemen met Coca Cola Nederland via Facebook Mesenger.
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis

Bericht door anja61 »

Ik kreeg meteen een reactie per email en het bedrag zal binnen 11 dagen worden betaald.

Allereerst onze excuses voor het ongemak dat u ondervond toen u online wilde deelnemen aan de Chaudfontaine Fusion refund actie.
Met het online zetten van deze actie is er iets niet helemaal goed gegaan.

We zullen u het bedrag uiteraard wel vergoeden. Wanneer u ons een kopie van uw kassabon en uw (IBAN)bankrekening door geeft, middels een reply op dit bericht, dan mag u het bedrag binnen 11 werkdagen op u bankrekening nummer verwachten onder vermelding van:

Fuze Tea Refund!! (dit is misschien wat verwarrend maar ik kan het u anders niet vergoeden).


Verfrissende groet,

Marina
Consumer Interaction Center
Coca-Cola Nederland
ronaldo
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:12

Re: Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis

Bericht door ronaldo »

Vandaag het aankoopbedrag van Chaudfontaine op mijn rekening ontvangen.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis

Bericht door Zeeuwsmeisje »

ronaldo schreef: di 09 jul 2019, 11:41 Vandaag het aankoopbedrag van Chaudfontaine op mijn rekening ontvangen.
Bij mij is het bedrag vandaag ook op mijn rekening bijgeschreven.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis

Bericht door K'tje »

Deze actie is weer actief. Volgens de voorwaarden nu vanaf 1 augustus t/m 1 oktober.
Ik weet niet tot wanneer de actie hierboven precies liep.

https://geldterug.cocacola.nl/chaudfontaine
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis

Bericht door Zeeuwsmeisje »

K'tje schreef: do 01 aug 2019, 15:11 Deze actie is weer actief. Volgens de voorwaarden nu vanaf 1 augustus t/m 1 oktober.
Ik weet niet tot wanneer de actie hierboven precies liep.

https://geldterug.cocacola.nl/chaudfontaine
Volgens de oude voorwaarden van 1 juli t/m 1 september.
Plaats reactie