Jumbo vers is vers 2017

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
enweereentje
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 26 apr 2017, 01:33

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door enweereentje »

Benieuwd of er al mensen gratis hebben geshopt omdat de prijzen bij de artikelen in het schap niet kloppen met de prijzen bij de kassa. BTW is verhoogd, maar denk dat menig prijskaartje nog niet aangepast is?
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door K'tje »

Ik kreeg gisteren wel gratis appelflappen mee, lagen bij de kassa, met datum 1-1.
De prijzen op schap waren wel aangepast.
enweereentje
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 26 apr 2017, 01:33

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door enweereentje »

Kom niet meer zo vaak bij Jumbo, maar een paar jaar terug nam ik steevast een gratis worst mee omdat eht aanpassen van de prijs ruim 2 maanden duurde :D

Jammer dat de prijzen kennelijk al aangepast zijn. Ik rook een kansje om voordelig boodschappen te doen en had niet verwacht dat jumbo alles al zou hebben aangepast eigenlijk en dat er heel wat prijzen nog niet zouden zijn aangepast. Anderzijds; ze moeten wel..
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door suriboy »

Weet iemand het maximum aan vers-is-vers producten dat je mee mag nemen?

Ene keer zegt een caissiere 1x, dan weer een andere max 4 en andere zegt alles wat je kunt vinden.
Altijd max 1x zelfde item.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door petra11 »

als een product over de datum is, dan mag je daarvoor 1 vers product van hetzelfde voor mee nemen
met een goede datum.
als je meerdere van datzelfde product vind, ook hetzelfde: 1 product met goede datum daarvoor in de plaats,
maar
als je producten vindt met de datum van diezelfde dag, dan mag je alles mee nemen met die datum,
maar ik maak wel eens mee dat er een medewerkster zegt, u mag maar 1 product mee nemen met die datum van vandaag
en dan ga ik niet in discussie en heb ik pech... maar het klopt dus niet wat er dan gezegd wordt.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door B2B »

Ook als het product op datum is mag je er eigenlijk maar 1 meenemen. Maar daar houden de meeste jumbo's zich niet aan.
Product over datum 1 met de juiste datum

Sommige hebben de regel dat je niet meer dan 3 producten per keer mee mag nemen. Maar dat is een eigen verzonnen regel. En stamt af van "je mag niet zoeken" Zij zeggen dat je hebt gezocht als je met meer dan 3 aankomt

Het is bij elke jumbo anders. Dus gewoon uit proberen.
josje
Berichten: 66
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:50

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door josje »

Ik heb eens een keer 34 pakken jus de orange gevonden op de datum. Mocht ze alle 34 meenemen. Er werd niet moeilijk over gedaan. Toch fijn dat ik er toen een heleboel mensen een plezier mee heb kunnen doen en dat de pakken niet weg gegooid hoefde te worden :)
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door Famke »

josje schreef: ma 26 aug 2019, 21:07 Ik heb eens een keer 34 pakken jus de orange gevonden op de datum. Mocht ze alle 34 meenemen. Er werd niet moeilijk over gedaan. Toch fijn dat ik er toen een heleboel mensen een plezier mee heb kunnen doen en dat de pakken niet weg gegooid hoefde te worden :)
Ik heb ook vroeger heel veel gratis weggehaald. Als ik een volle winkelwagen uit de winkel zo uit de winkel haal dan lijkt mij dat het personeel niet zijn werk doet. Tegenwoordig doen ze allemaal erg moeilijk en laat ik het maar zitten. Heb hier sowieso een winkel die aan diefstalpreventie doet door bij kassa/uitgang (hand)tassen te controleren en als je langs de kassa loopt zonder product (bv omdat het Scoupy artikel weer eens niet in het assortiment is of weer eens op) dan een heel gesprekje willen of je het hebt kunnen vinden of niet ed. Snap hun, maar vind het tegelijk zwaar irritant want 9 van de 10 keer ben ik er voor niets.
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door irisvm »

Ik heb vandaag 5 pakken vlees gehaald met de datum van vandaag (waarvan 2x 2 dezelfde). Deden ze niet moeilijk over. Eentje opgegeten en de rest ingevroren (waaronder luxe slagersgehakt). Heb er een tijdje niet op gelet, omdat de zaakjes aardig op orde waren.. wellicht nu door de vakantie minder..? Of nieuw personeel?
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Jumbo vers is vers 2017

Bericht door greetje11 »

Vandaag stond ik bij de servicebalie te wachten,.
Er was een mevrouw met een kar vol boodschappen.vlees ,zalm, salades echt van alles. Zeker 75 euro aan artikelen.
Allemaal vers is vers!!!

Ik vind zelden wat in deze winkel.
Vraag mij af of ze van binnenuit is geholpen.
Wat natuurlijk niet mag.
Helaas was ze al weg toen ik de winkel verliet, anders had ik toch ff gevraagd,hoe ze dat had geflikt.
Plaats reactie