(Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
devlaas
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 31 okt 2014, 07:30

(Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt

Bericht door devlaas »

Nestlé’s Garden Gourmet Incredible Burger is 100% plantaardig, maar smaakt en grilt zoals je van een vleesburger gewend bent. Deze vegan burger heeft alles wat een echte burger moet hebben: hij is sappig, heeft een hartige smaak, een vleesachtige textuur en bakt mooi goudbruin in de pan.

Of probeer Garden Gourmet Incredible Gehakt. 100% Plantaardig. Gemakkelijk in de bereiding, zoals je gewend bent van gehakt. Je draait er zo gehaktballen van! Het is sappig en geschikt voor al je gerechten waar je gehakt in verwerkt, zoals lasagna of pasta bolognese.

Met deze burger en gehakt houd je zelfs de grootste vleeseter voor de gek. Probeer het zelf!

•Koop één* verpakking van de Garden Gourmet Incredible Burger of Garden Gourmet Incredible gehakt;
•Bewaar uw kassabon goed;
•Vul uw gegevens in en ontvang uw aankoopbedrag** retour.
(*zolang de voorraad strekt).
(**op basis van landelijke verkoopadviesprijs van € 3,49 bij gehakt en € 3,69 bij burger).

De Actie loopt van 18 november 2019 en zolang de voorraad strekt.

https://www.nestlepromoties.nl/promotie ... index.html
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: (Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt

Bericht door Annett »

Iemand geprobeerd? Smaak gaat op zich wel, maar die lucht.... :o :o of stel ik mij aan?
Where
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 16:55

Re: (Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt

Bericht door Where »

Annett schreef: do 21 nov 2019, 10:30 Iemand geprobeerd? Smaak gaat op zich wel, maar die lucht.... :o :o of stel ik mij aan?
nee hoor, ik vond de lucht ook verschrikkelijk
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: (Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt

Bericht door petra11 »

ik had de burger geprobeerd
en ik vond het ook erg tegenvallen.
inderdaad in de keuken lang de raam open gehad om de lucht te verdrijven.
ik ben geen vegetarier, maar wilde dit graag wel eens gratis proberen.
Ik had de hele avond het idee dat ik nog van die hamburger aan het eten was.
de hele tijd zat de hamburger-smaak in mijn mond/ of in mijn gedachten... niet leuk.
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: (Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt

Bericht door Miranda »

Wel gekocht nog niet geprobeerd maar ik vond die pulled oats die je met scoupy gratis kon proberen ook echt niet lekker ik heb de helft daarvan weggegooid brrr. Ik ben normaal ook geen vegetariër en wilde dit ook graag eens proberen. Nu ben ik ook bang voor die burger.... :roll:
solymar
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 04 okt 2015, 14:29

Re: (Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt

Bericht door solymar »

Ik ben dan wel vegetariër (15 jaar al), maar dit vond ik ronduit vies. De vieste burger zelfs die ik ooit geproefd heb.
Crazy9
Berichten: 138
Lid geworden op: do 30 jul 2015, 16:30

Re: (Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt

Bericht door Crazy9 »

Ik vond die Pulled Oats ook niets, geen lekkere smaak zat eraan.
monique33
Berichten: 563
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 10:59

Re: (Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt

Bericht door monique33 »

Nou echt he, hier de burger vandaag gegeten, maar beide kinderen kwamen beneden aan tafel met de vraag : wat stinkt het hier? 😂😂😂
De smaak vond ik prima, maar had hem op een boterham met sla en mayo.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: (Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt

Bericht door Jacky's »

Met deze burger en gehakt houd je zelfs de grootste vleeseter voor de gek.
Dus niet.
Yep geur / lucht. Niet acceptabel, Geur is onderdeel van het lekker kunnen eten. Het oogt wel goed.
Textuur, zeker, daar komen ze in de buurt.
Met toppings zoals de champingons, tomaat, ui en augurk was het nog enigzins behapbaar, de BBQ saus deed bij ons de truc.
Dus in fase gegeten.
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: (Nestlepromoties.nl) Probeer nu gratis Garden Gourmet Incredible Burger of gehakt

Bericht door koekje »

Miranda schreef: do 21 nov 2019, 13:07 Wel gekocht nog niet geprobeerd maar ik vond die pulled oats die je met scoupy gratis kon proberen ook echt niet lekker ik heb de helft daarvan weggegooid brrr. Ik ben normaal ook geen vegetariër en wilde dit ook graag eens proberen. Nu ben ik ook bang voor die burger.... :roll:
Je hoef niet bang te zijn voor de burger, toch? Hij bijt jou niet, jij bijt (in) hem. :lol: :D
Plaats reactie