Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door petra11 »

antwoord gehad van High Co:

ja, je kan zonder problemen op die site gaan, hij is veilig.
1 x geld terug op deze actie. dus een keuze maken uit 1 van die 4 merken en van 1 verpakking geld terug.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door liamito »

petra11 schreef: wo 08 jan 2020, 09:34 antwoord gehad van High Co:

ja, je kan zonder problemen op die site gaan, hij is veilig.
1 x geld terug op deze actie. dus een keuze maken uit 1 van die 4 merken en van 1 verpakking geld terug.
Geen beperkingen qua assortiment?
agnes1971
Berichten: 163
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:34

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door agnes1971 »

Vraagje; hoe krijgen jullie de aanspreektitel aangevinkt ?

Krijg het niet voor elkaar
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door petra11 »

Liamito:
dat had ik jammer genoeg niet gevraagd, welke producten van elk van die 4 merken mee deden.
Ik heb zelf de Lays oven baked gekocht.

Ik had liever de Duijvis walnotenmix ongezouten gekocht, maar die gok heb ik niet genomen.
Je doet dan mee aan de gta., moet 2 maanden wachten of nog langer en dan hoor je dat je iets gekocht hebt, wat niet voldoet aan de actievoorwaarden.
Ik heb dus op zeker gespeeld, de Lays ovenbaked.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door R.W. »

agnes1971 schreef: wo 08 jan 2020, 10:47 Vraagje; hoe krijgen jullie de aanspreektitel aangevinkt ?

Krijg het niet voor elkaar
Op mijn telefoon kreeg ik dat ook niet voor elkaar. Ik heb het op de computer ingevuld
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door liamito »

Ze hebben de voorwaarden aangepast.

* Belgisch grondgebied is Nederlands grondgebied geworden.
* Einddatum is nu 29 februari in plaats van 31 januari.
* Duyvis is gespecificeerd tot Duyvis Unsalted.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Florence »

Jacky's schreef: za 04 jan 2020, 09:46
petra11 schreef: vr 03 jan 2020, 19:58 eigenlijk is het een niet goed, geld terug actie...
want er staat:
proef & geniet
of krijg je geld terug

en bij het invullen wordt er gevraagd waarom je geld terug vraagt...
een van de antwoorden die je kan aanklikken: omdat je het product niet lekker vindt
maar ook: andere

[denk met een knipoog want ik had ook een keuze: omdat er te weing in zit. (bij de snack a jacks)/quote]
en bij duyvis kan je aanklikken: ik vind het product lekker maar wil gewoon mijn geld terug
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Lois »

Wat een ellende is dat ook bij HighCo data , krijg ik dit weer:

We hebben uw aanvraag goed ontvangen, waarvoor onze dank.

Deze kan niet gevalideerd worden om de volgende reden:

- het kassaticketnummer is onleesbaar of afwezig.
- De datum van aankoop ontbreekt op uw kasticket.

We vragen u om de ontbrekende informatie en documenten vóór 08 april 2020 per mail op te sturen naar het adres infolijn@promolife.be.

In geval van originele document(en), gelieve deze per post te sturen naar Actie c/o HighCo DATA – PB 14837 – 1733 Asse (België).

Na ontvangst van uw antwoord, zullen we het nodige doen om uw aanvraag zo vlug mogelijk in orde te brengen.

Indien u andere vragen heeft of u meer informatie wenst, aarzel niet om met ons contact op te nemen op +32 2 352 03 90 of via infolijn@promolife.be.

PEPSICO NEDERLAND BV dankt u voor uw vertrouwen.

Promolife Team

Het gaat om een zak Sunbreaks om en nabij de euro, de kassabon heb ik niet meer.
Dus laat maar. :(
Groetjes, Lois
Banyu
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 29 jun 2018, 11:14

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Banyu »

Iemand nog meer die nog niet uit betaald is?
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door petra11 »

Banyu:
ik denk dat nog niemand geld heeft terug gekregen.

High Co DATA schrijft altijd in 6 weken geld terug te betalen,
maar meestal komt het neer op 8 a 10 weken...
dus geduld hebben.
Plaats reactie