Mijn Post (MyMail) in de PostNL-app. Weten welke post onderweg is?

Voor alle tips en trucs die handig kunnen zijn bij het aanvragen van gratis producten of bij het deelnemen aan geld terug acties.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 22:50

Mijn Post (MyMail) in de PostNL-app. Weten welke post onderweg is?

Bericht door ikka » do 17 jan 2019, 00:29

https://www.postnl.nl/campagnes/mijn-post-in-de-app/
Weten welke post onderweg is?
Met Mijn Post (MyMail) in de PostNL-app weet u ’s ochtends vroeg al welke post er die dag in uw brievenbus ligt. U ontvangt een melding als er post naar u onderweg is. Maar dat niet alleen. U kunt zelfs uw post bekijken. Handig als u op vakantie bent of … gewoon nieuwsgierig!

Zo werkt het:
Is er post naar u onderweg? Dan krijgt u rond 7 uur s’ ochtends een melding vanuit de app.
In de app ziet u een afbeelding van de adreszijde van de kaart of envelop.
Bij sommige post kunt u doorklikken en direct het aanbod bekijken.
Handig, hoe meld ik mij aan?
Dat gaat heel eenvoudig:

Open de PostNL-app en zorg dat u bent ingelogd op uw account.
Nog geen account? Maak er dan een aan in de app.
Ga (voor Android) naar het menu linksboven of ga (voor iOS) naar Account, klik op ‘Mijn Post’ en meld u aan.
U ontvangt binnen 3 werkdagen een brief met een code waarmee u Mijn Post kunt activeren.
Doe dit binnen 2 weken. Anders is de code verlopen.
Code geactiveerd? Dat is mooi, want vanaf dat moment ziet u welke post onderweg is.
Zet hiervoor wel de pushnotificaties aan.
1 x

Plaats reactie